Tuesday, 17 July 2012

KUIH RAYA OH KUIH RAYA

Bulan Ramadhan pun dah tak lama lagi akan menjelang tiba..macam biasa aku tiap2 tahun akan berbisnes kecil-kecilan..bisnes kuih raya..kuih raya ni mesti ada pada setiap rumah kan bila menjelang aidilfitri..kira macam juadah wajib laa..ok lah kepada sesiapa yang nak tempah kuih raya boleh tengok di link ni.KUIH RAYA I kalau nak menjamu mata pun bleh..ahaks.. dan di sini juga  KUIH RAYA II













No comments: