Photobucket

Monday 24 October 2011

Betul lah kata Ben Ashaari...Tingkatkan pembaca setia di blog anda

Terfikir benar juga kata BA tentang TINGKATKAN PEMBACA SETIA DI BLOG ANDA..di blog kita..boleh baca kat sini ya...BA punya idea.Entah ada ke pembaca setia di blog kita..ada ke pembaca setia di blog aku nie..rasenye boleh kira dengan jari..tak terbilang:)..Aku tak serajin mana nak komen-komen nie.Kalau nak orang komen dan setia membaca blog kita ,kita kena rajin-rajin lah juga kan.orang kata kena ada give n take.Setuju sangatlah apa yang diperkatakan oleh BA.

Aku suka pendapatnya ,kalau nak orang setia dengan blog kita perlu ada fikiran seperti seorang usahawan.Usahawan tentu sekali seorang yang bijak dari pelbagai aspek,kreatif,rajin,bertanggungjawab dan mesti mesra alam..baru mesra pengguna:)Aku tak sampai tahap itu lagi.Kena istiqamah dalam dunia blogger nie kalau nak pembaca sentiasa mesra dengan setiap penulisan kita.

Aku perlukan komen-komen dan sokongan dari sahabat tentang blog aku nie..apa yang tak kena..dan perlu di perbetulkan,tunjukkan saya wahai sifu-sifu.komen la apa sahaja,saya sedia menerimanya..sharing is caring..ok love u all.







3 comments:

aimanayie said...

yup... pembaca setia mmg penting daripada follower.. haha :P

aku ada follow jugak abg ben.. tp, bg aku, tak ada sgt yg aku ley dpt dari BA drpa segmen2 dia yg bg trafik tgi.. haha! sory abg ben..

contoh yg ada rmai pmbca setia

http://gengbudakpenjara.blogspot.com/

http://juestan.blogspot.com/

http://eleventx.blogspot.com/

diorang 3 ni antara yg aku admire.. tak pntingkan follower.. tp isi dan cara nak rapat dgn pmbaca.. haha!

see, btpa ramaiyg komen, even follower tak cecah ribu riban..

sama2 kita usaha dapat update dgn entri yg best! :)

yg pnting happy blogging :)

Aku DaN SeSuAtU said...

kena tuntut ilmu dengan Arif aiman la cmni

Acik said...

kalu nak org komen kat belog kita, kitapun kena rajin komen kat belog org gak. ini yg susah, lebih2 lagi kalu kita sentiasa busy ... :(