Sunday, 3 July 2011

CONTEST HEADER SAYA COMEL.

Ish malu pun ader nak msuk contest ni..kan aku terperasan pula header aku comei..ahaks..Comel ke?..korang la yang bleh menilai..aku just nak mencuba nasib je..hehee..

Sebelum tu aku letak header penganjur dulu..memang comel..i like..

CLICK SINI UNTUK JOIN



Mari tengok header aku pula.Memang tak leh lawan tauke..tauke ada 2 gadis kiut miu n pelangi indah


macam header aku di atas juga cume tambah sikit-sikit je..Header ni menerangkan Aku dan Sesuatu..Sesuatu yang aku minat,yang aku fikirkan dan sesuatu yang aku dah tercapai dan belum tercapai..perjalanan masih jauh.

Tag:little diary,yna