Tuesday, 26 April 2011

Bila Jodoh Dah Sampai

Sape tak kenal pelakon yang wajah sejuk mata memandang..pelakon drama Ustaz Amirul, Asyraf Muslim, dah selamat bertunang dengan Gadis pilihan hatinya Noor Dayana..sedap nama..sedap mata memandang..sama2 sejuk tengok..hee..Selamat Bertunang pada 23 April 2011..Sibuk2 pasal Asyraf Muslim bertunang,esok tu 24 april adik pompuan bongsu aku pulak bertunang..Liza dan Azrul..ehemm..laku betol anak dara Pak Umaq..lepas sorang2..tu kata ayah aku laa...heee..Majlis berlansung ala kadar je..tapi makanan sedap2 leh tahan juga laa..leh kata 99% hantaran aku yang buat..letih pikir perah otak nak mengkreatif kan idea2 aku ni..hee..betul ke ayat nie..anyway Selamat bertunang buat adik kecayangan ku n Asyraf Muslim serta tunangnya..Tunggu date Majlis Perkahwinan laa pulak..dengar2 Asyraf nak nikah di makkah..semoga impian mereka tercapai..Niat baik selalu di makbulkan..amin..jom tengok photo2 yang cun lecun..

ada persamaan juga pada wajah mereka



like puple

Picture adik aku..cun tak..tema pink..ala2 arab





2 comments:

HonEyBuNNy said...

tahniah.....-)

cantik la warna pink ala tema arab tu...;-)

Aku DaN SeSuAtU said...

thanks..pink nak merah hati ckit..mmg cun lecun..hee..nti HB pkai la mcm tu..hee