Tuesday, 26 April 2011

Cikgu Shida ..FuNNy..:)

Harian Metro banyak minggu dah menyiarkan cherita tentang Cikgu Shida..wakaka..sebelum nie aku ingat sape lahh pelawak nie kan..mula2 dulu agak sedikit menyampah laa..tapi lama-lama tengok rase terhibur pulak..heee..serius beb terhibur xkering gusi dengan telatah cikgu shida.Rupa-rupanya seorang guru.Bukan calang-calang guru nie..serba boleh..ada talent pelakon n pelawak terkenal nie..Sape sangka mula suka2 sekarang famous meletup smpai masuk TV..anak jati Parit Perak..waa tempat lepak aku zaman belajar kt uitm Sri Iskandar dulu..Bukan semua orang boleh buat macam Cikgu Shida nie...mau nyer tebal muka nak nyorok dalam tempurung aku..hee..Tambahan pulak dia seorang cikgu,pendidik anak bangsa.Salute laa cikgu Shida nie..Mungkin setengah orang tak suka kan..ada yang kata terhegeh2..gedik lah..macam2 lah..haahaa..nama pun funny kan..tentu la kena buat bagi orang terasa funny..hahaa..meh kita layan buat mata yang terasa nak terpejam nie..































Sekadar untuk berhibur..mata aku ngantoks ni..korang yang tak suka..jangan marah ek..hee..ada lagi banyak nie..tak larat aku nak upload

No comments: