Friday, 28 June 2013

AKU DAN BISNES.. BEDAK TANAKA

Assalamualaikum semua kengkawan..Aku dan Sesuatu..Aku dan Bisnes..Jom kengkawan yang berminat dengan BEDAK TANAKA...Sape yang teringin nak putih gebu macam NORA DANISH..jom TANAKA..tempek bedak tanaka ..belum cuba belum tau!!!..

Berita baik juga utk yg mengalami masalah jerawat!!

Bedak tate yang diperbuat daripada kayu tanaka sangat terkenal di kalangan org2 Myanmar..
sbb tu muka diaorg licin gebu je..ari2 duk tempek bedak ni rupenyeee..

Sangat berbaloi2..harga MURAH tp BERKUALITI ..
Jom ber TANAKA ..INSYAALLAH hasil nya mujarab..
PUTIH GEBU..TANPA JERAWAT DAN JERAGAT..yang dah bersuami tu tentu lagi disayangi..xcari lain punyer..JOMMM..
 
 dibuka juga untuk HARGA BORONG!!



Bedak Tate by D.E.A (Danish Emphire Association) diperbuat daripada
 kayu tanaka yg sangat berkesan untuk:-
-kecutkan jerawat
- Haluskan kulit
- Cerahkan kulit
- Hilangkan jeragat
-Lembutkan kulit
-Menyejukkan dan mengurangkan minyak di kulit muka
- Pelindung cahaya matahari
- Selesaikan masalah kulit bukan sahaja di muka tapi boleh digunakan satu badan
- Boleh dijadikan sebagai bedak sejuk dan foundationBedak ni bau lemon..sejuk je rase bile pakai..kalo cuci muka rase licin je pastu..daki2 pun blh tanggal time kita gosok nk cuci muka..mmg best!! Boleh pakai waktu siang sebagai foundation atau waktu malam sebagai bedak sejuk.

Cara Guna:Untuk jadikan sebagai foundation cuma sapukan bedak tate rata2 ke muka guna tangan atau span muka.Untuk jadikan sebagai bedak sejuk cuma basahkan tangan atau campurkan bedak tate dgn ari dan sapu kan ke muka.
Lps 30 min boleh cuci atau nk pakai sepanjang mlm pun blh...blh cakap2 time sapu..muka x kedut mcm pakai masker..
Boleh digunakan untuk semua jenis kulit berjerawat, sensitif, normal dan sebagainya.
Sesuai untuk lelaki dan wanita.

Berminat order sms 012-534-6059.
Harga retail :
40g-rm25 & 110g-rm30/each..
free postage
 
Utk borong sila sms
10 unit,20 unit,50 unit,100 unit..
Harga semestinya terbaikdan berbaloi2

BERMINAT ???SMS 012-534-6059




No comments: