Photobucket

Tuesday 13 November 2012

AKU DAN NUTRISI SIHAT

Alhamdulillah selama aku mengandung ni..sekarang dah sarat 36mmgu dah ..Aku dikurniakan kesihatan yang baik ..TERIMA KASIH ALLAH..tapi semasa kandunganku 22 minggu aku di uji olehNya dengan tahap hemoglobin atau HB rendah.Tuhan saja yang tahu bagaimana perasaan aku..betapa risaunye aku.almaklum la anak pertama.tak biasa mengalaminya..siapa2 pun akan risau macam aku risau..risau keadaaan diri dan anak dalam kandungan.

Aku dipertemukan dengan satu Nutrisi Pemakanan Sihat untuk Ibu-ibu hamil seperti aku..iaitu HERBALIFE..TERIMA KASIH ALLAH..TERIMA KASIH HERBALIFE..dan terima kasih juga untuk sahabatku ZURAIDAH.Sebenarnya dia dah inform aku lama dah..tapi Hati nie tak terbuka untuk mencubanya..Dah jadi macam tu HB rendah baru terhegeh-hegeh nak mencuba kan..Kita manusia memamg macam tu,di beri peluang tak mau ambil,selepas diberi satu ujian baru kita nampak akan peluang yang datnag itu.Nasib baik peluang itu masih ada.Diri kita pun masih SIHAT untuk mencuba  peluang itu.

Sekarang ni HERBALIFE menjadi rutin pemakanan SIHAT ku untuk diri dan anak dalam kandungan ku.Semoga anakku sihat dan sempurna.Nak bagi testimoni pun aku masih baru..Tapi yang ni la dapat aku ceritakan..HERBALIFE mampu membuatkan ibu mengandung ceria,sihat dan segar.Baru ni ada kawan sekampung ku tegur,bape bulan dah hg?Aku cakap dah sarat ni..tunggu masa je..dia kata laa xnampak mcam dah sarat pun..steady kuat pun..boleh drive lagi sana sini..yang penting dia kata wajah tak pucat merah macam orang baru mengandung.ok banyak lagi aku akan ceritakan tentang HERBALIFE..bukan saja untuk ibu mengandung ..tapi boleh menurunkan atau menaikkan berat badan untuk mereka yang ingin turunkan berat badan atau naikkan berat badan..nanti kita sembang lagi..panjang sangat nanti bosan pulak orang bacakan..Ini satu permulaan juga untukku dan Blog aku..Jom kita tengok wajah ibu mengandung..nak tengok tak...


 
ni la aku..ceria sikit laa..


amalina peter..aku selalu juga berkunjung ke blog dia..amik ilmu Herbalife..amik gambar ye amalina






No comments: