Photobucket

Tuesday 9 August 2011

Dapur Idaman


Sejak bulan puasa ni aku sentiasa sibuk di dapur..kadang-kadang sampai selerak dapurku aku kerjakan dek masa yang terlalu cemburu.Masak untuk bersahur dan berbuka.Sejak 9 hari kita berpuasa,sekalipun aku tak miss masuk dapur dan memasak.Letih juga berfikir resepi yang nak dimasak nie..nasib la ada web masakan seperti MAT GEBU,HOME SWEET HOME,DAPURKU SAYANG dan macam-macam website lagi.kadang-kadang aku ikut sebiji macam dalam blog ,kadang-kadang aku belasah je.janji sedap makan.

Sebut pasal dapur nie..aku teringin sangat nak ada dapur macam gambar di atas,complete semua ada.Nak masak bertambah semangat..heee..Tapi semua perabut jati tu..yang tu yang tertarik sangat tu..bila ada dapur macam ni kena la selalu jaga set dapur tu..tambah-tambah kebersihan.Aku memang suka perabut jati..Kalau boleh dari dapur sampai lah ke seluruh pelusuk ruang rumah aku dengan perabut jati..elegant,unik..Tapi angan-angan dulu laa..hee..





No comments: