Thursday, 7 July 2011

my header

 my 1st header

 2nd Header

 3rd header

4th header

Apa ada pada header?header adalah salah satu cara nak bagi orag teruja dengan blog kita..Ada header yang animation..cantik kan..tapi aku tak reti la nak buat.Header2 seperti di atas je aku mampu buat..Korang nak tak aku buat header?..cee macam bagus pula statement aku kan..Macam la header aku ni meletup.Cap Ayam je nie..heee..

Rosmoss ni header ko..mai copy kat sini..Kalau tak cantik jangan letak tau..Malu kami:)

No comments: