Photobucket

Wednesday 22 June 2011

Lagi-lagi Contest

Lagi-lagi contest..ramai juga blogger yang sedang anjurkan contest..aku pun macam agak teringin nak anjurkan contest suatu hari nanti..tunggulah blog aku hidup lama sikit..hee..baru je bertatih nie..



Orang yang anjurkan contest tentu sekali blog mereka hebat-hebat dan famous..Sungguh aku terasa kerdil dalam dunia blog nie..hee..Aku tengah buat preparation untuk join contest nie..cool stuff contest ..Baru-baru nie dah join contest Prince..ada lagi satu contest lumayan juga hadiahnya..rm300 beb..tapi aku xjadi masuk lah..sebabnyer..aku terbaca entry seorang rakan blog yang aku rasa tersentuh hati..hope dia MENANG..SINI link entry dia..korang baca lee..Semoga anda menjadi pemenang..dan semoga impian anda tercapai..tahniah ek..all the best..

Aku nak join cool stuff contest sebab aku ada cool stuff yang ingin aku kongsi..cute miut..i like.

2 comments:

Shahrul Izwan said...

terharu! thanx sebab doakan kemenangan saya! saya juga akan doakan yg terbaik buat awak! terima kasih sgt2! hanya Allah yg boleh balas keikhlasan awak! :')

Aku DaN SeSuAtU said...

sama-sama..all the best.jaga mak baik2 yek