Photobucket

Sunday 1 May 2011

Happy Labour Day

Selamat hari pekerja buat semua..salam satu Malaysia..1 May..kebanyakkan pekerja2 seluruh Malaysia cuti kecuali usahawan-usahawan macam aku nie..hee..jurujerawat..n orang2 penting kerajaan macam Polis,bomba..banyak yang tak cuti kan..letih juga hari nie..letih sesangat..tapi berbaloi la rezeki masuk.
glitter-graphics.com
.Alhamdulillah..Kenduri pun banyak..Tahniah dan Selamat Pengantin baru buat Raja Sehari yang menamatkan zaman bujang mereka..teringat kenangan aku naik pelamin bersama my Hubby aku..malu pun ada..happy pun ada..Masa cepat je berlalu..dah 3 bulan usia perkahwinan ku..jap je kan..Alhamdulillah aku bahagia bersama En Fadzle..Terima kasih ye En Fadzle sebab sayang n terima aku seadanya..amin..semoga Masjid yang di bina ini berkekalan n bahagia hingga ke akhir hayat kami.
glitter-graphics.com

No comments: