Photobucket

Saturday 23 April 2011

Aku Suka

Bila mood suka..happy..enjoy datang..aku mula laa berblog..yang selalu aku suka sangat blog abg mat gebu http://tiffinbiru.blogspot.com/ kita..wacaya sama luu..lu banyak pandai masak..tengok saje sudah telan air liur..aku pulak suka masak..leh kata banyak juga msakan Mat gebu aku sudah try..waa sebut Mat Gebu teringin aku nak jumpa dia..Camne la orangnye..Gebu ke..heee..macam chef wan ke?anyway thanks Mat Gebu untuk masakan2 yang terhebat di pasaran..sedap hingga menjilat jari..haaa Blog seterusnya aku sangat suka blog Yuyu Zulaikha..http://kupukupukecik.blogspot.com/.nama nyer pun dah unik..yuyu..hee..comel nama macam orangnye juga..blog dia pulak sangat menarik n tertarik aku nak baca..leh berguru dengan dia laa ye Miss Yuyu.kupu2 kecik tentu orangnye pun kecik molek...hee..janji Miss Yuyu ni orang Utara juga sama dengan teman nie...anak Langkawi nie..Kalu pegi sana leh la brjumpa dia..n 1 lagi blog..blog Ben Shaari..wahhh ni sudah pangkat sifu blog dah...http://www.benashaari.com/ ..kawan Mat Gebu laa nie..bila buka page Mat Gebu ada la nama si Ben ni..bila buka page Ben ada Mat Gebu ni..di mana2 jua ada mereka..kawan baik agaknye..heee..Apa2 pun aku suka sangat layar n terus belayar ke blog mereka..Belog depa banyak ilmu2 n celoteh2 mereka..

    Bila tengok page depa semangat datang setinggi tinggi gunung Everest..meluap2 nak berceloteh dalam blog nie..xda pun rasa buang masa..enjoy je layan blog ni..rasa nak tulis..tulis..rasa malas jalan2 ke blog kawan2..tak gitu..
to be continue......

No comments: