Photobucket

Tuesday 6 November 2012

BERANI MEMBUAT TINDAKAN

Hidup ini tak semudah jika kita hanya berangan-angan.mengimpikan sesuatu tanpa usaha dan cuba mendapatkannya..Sesuatu yang kita inginkan itu mungkin akan menjadi hak milik kita jika kita berusa untuk mendapatkan nya..Usaha kena dimulakan dengan satu TINDAKAN YANG BERANI...atau BERANI MEMBUAT TINDAKAN...ahaks..sama tak ayat nie.

TANPA KEBERANIAN IMPIAN TIDAK AKAN MENJADI KENYATAAN..

Nak berjaya atau gagal kita yang tentukan..sebab kita yang membuat tindakan..AKU NAK BERJAYA DALAM BIDANG NIE...TAPI MACAM MANA YER AKU NAK BUAT DAN LAKUKAN.Mesti semua orang fikir macam ni kan..Aku juga memikirkan benda yang sama kerana aku belum dapat sesuatu yang aku impikan.

Baru-baru nie aku ke Seminar Jutawan Dr Azizan..alhamdulillah banyak ilmu yang aku pelajari..antara yang sangat teruja..BERANI MEMBUAT TINDAKAN ini lah.Sebelum nie aku takut2..malu2 nak bertindak..sbb nya memikirkan apa nanti orang kata..apa nanti orang pandang..Jika aku masih berfikir ditahap ni..sampai bila2 pun aku akan tenggelam dalam angan-angan kosong..


















































No comments: