Thursday, 18 August 2011

SEGMEN : Personaliti Blogger Mengikut Jenis Darah

click SINI untuk join

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan Al Mubarak buat sahabat-sahabat blogger semua..tak lupa juga buat penganjur segmen..salah satu segmen yang agak unik..aku pun tak terfikir..hee..

Untuk pengetahuan,darah aku sama jenis dengan cik penganjur..DARAH O...apa ada pada darah O

Darah O [ Warriors ]Outgoing , expressive , passionate , ada ciri pemimpin ,
self-confident , sifat cemburu kuat , setia , sabar.
..waa ada juga nie berkaitan dengan aku kot..hee..syok sendiri pula..penambahan Darah O ni merupakan darah orang-orang yang pemurah..boleh cmtu..betul kan..Darah O ni boleh derma untuk semua orang..semua jenis darah..penderma yang baik..pemurah..tapi Dia boleh menerima hanya Darah O sahaja..susah tu nak cari kalau kita kehilangan darah..cepat-cepat cari kengkawan yang jenis darah sama..Darah O ni sanggup berkorban untuk sahabat-sahabatnye...heee ..


oklah semua..salam blogger..salam ramadhan..selamat menyambut Aidilfitri dan kemerdekaan..




6 comments:

cik dila.. said...

tu la pasal..pemurah sangat kot
kita nih..kene cari siap2 sape darah 0.senang nti.haha..btw, thanks join.
nti dila wat entry khas..:)

fifie zahram said...

balas kunjungan...darah 0 sgt pemurah..xmcm sye,darah AB kedekut :P

Aku DaN SeSuAtU said...

hee ..darah je kedekut..org tak kedekut..hee

:: nabila :: said...

saya pon darah O..
O positive..

idah-alhabsyi said...

hai warrior, hunter datang jenjalan sini :P

Miss Eunice said...

the blood B visit here..;)