Wednesday, 10 August 2011

30 Bloglist Terpantas Milik AKU DAN SESUATU

JOIN? CLICK SINI

Dengar nama belog pun sudah meletup.TEROWONG INFORMASI atau lebih dikenali sebagai HACKERS.actually aku tak kenal pun hackers ni tapi baru nak kenal..sebab tu aku join segmen ni.Selain dari nak mengenali tuan belog boleh kenal2 sahabat-sahabat yang join bloglist nie..boleh tukar angin menjelajah belog-belog mereka dan mentelaah isi2 belog mereka sebagai ilmu yang boleh dipelajari..

Teruja juga tengok header Tuan punya bloglist nie..header bergerak..Terowong Informasi..Bila maklumat cuma di hujung jari.Right maklumat cuma d hujung jari..dengan kemudahan internet nie sepantas kilat kita boleh dapat maklumat.Agak-agak nya aku tersenarai kot dalam 30 Bloglist terpantas,agak pantas juga la asenyer..hee.ok lah salam blogwalking,salam ramadhan dan merdeka buat semua.

3 comments:

Hackers said...

memang terpantas..kamu peserta ke 18 orang..lagi 12 orang sahaja mahu dikumpul

syieda_joy said...

syieda dtg smbung tali lagi..^_^

izfanora said...

wah.. kamu pun sama.. :)