Monday, 11 July 2011

"Mega Giveaway by Yana & Cik Putih"

Tak terlewat rasenyer lagi nak join giveaway nie..bosan-bosan ni tunggu idea datang,gatai kan tangan dulu msuk giveaway.Mega lagi sebab hadiahnya besau-besau..menarik.Orang bagi free..sape tak mau..rajinkan diri je..heee..Thanks kepada Yana dan sahabat akrabnya Cik Putih,Putih gebu juga orangnya.Baner mereka pun cantik..aku teruja dengan Canon Cik Putih tu..nak adiah canon leh..hee..sape mau kasi..ribu-ribuan.

Nak Join click SINI or SINUN

Mengikut syarat-syaratnya kena wajib letak senarai sponsor seperti di bawah


senarai sponsor :

1.Scarfsweethoney
2.Wirdazurainie
3.Droplet house
4.Lens.Mania
5.Ayu-Raudhah Shawlstore
6.Nora Nabella
7.Applepinkbow Collections
8.syafeika edora
9.Pixel Mania
10.wan hazel
11.Momo Chan Collections
12.NHL Collections
13.Kei Seinchi
14.Sya Razali
15.Aimi Craft
16.Habibi Hamid
17.Shawl Az
18.Imann Abdul
19.Aan Boutique
20.Kz Nabihah Boutique
21.Ciktiqz Adamaya
22.Tri Fa
23.Kittyshawls

Kawan-kawan aku tag korang yek
1.Rosmoss
2.Yna
3.Sub Gebu

ok..cukup dah agaknya syarat-syarat yang diminta.Ada rezeki insyaallah..Tak da rezeki ,itu bukan rezekiku:)
contest ni berakhir pada 8 OGOS

1 comment:

C i k P u t i h K e b a b o m ! said...

sudah check penyertaan.
thanks for joining.
Gudluck ! ^^,