Photobucket

Sunday 10 April 2011

Mood enjoy menembak hari ini

Semangat tak semangat ,memang terlebih semangat laa hari ni..pagi2 lagi dah teruja posing ape nak di buat nanti..ahh baru2 ni memang semangat lah aku nak Menembak ..alih2 batery camera ku tertinggal..frust menonggeng lah aku..tapi nasib baiklah cuaca hari tu menyebelahi aku..aku ,my hubby n the geng berjanji nak outing shoot  picture sunrise...di permatang nibung..mmg cntik la tmpat tu..tp sedih matahari dah lari malu2 mghilangkan dirinya..ahhh sangat bagus sbb aku xleh nk shoot kan..ni dah terubat dah dengan kawanku n model ku..thanks yeah..hoohooo nanti kita p lagi..lokasi photoshoot tmpat pilihan kitaorang xlain xbukan..mengkuang dam laa yang paling dekat n nice pun.tambah model yg cun.n pandai posing...nantikan gambar2 nya..aku xsabar nak edit ni.Ramai juga Photographer2 yang photoshoot gambar model..sempat juga curi2 shoot model amoi yang cun2...opss xcuri..minta kebenaran..Aku semakin gila dengan DSLR ni..memang puas la kalu dapat menembak..tapi nak kena cari ilmu byk2 lagi.

No comments: