Photobucket

Wednesday 13 April 2011

Best Friends 4ever

Bila duduk bersendirian mula la teringat kenangan bersama teman2 seperjuangan masa di Uitm Perak dulu..aku rindu sangat ngan hgpa semua...sahabat2 serumah,sebilik,sekelas,sahabat2 OC,Sahabat2 Surau,MPP,Kesatria,Hoki....aku amat rindu korang semua..kenangan manis n pahit kita bersama xdapat aku lupakan sampai bila2.Kita pernah ketawa n menangis bersama.kita pernah bergaduh n akhirnya kita baik kembali.kita baik baik sebaik2nya..ukhuwah persahabatan kita akan sampai bila2.Terima kasih sahabat2 ku..tanpa korang semua mungkin aku masih jahil...pengalaman belajar di UiTM ni bukan sahaja mndapat ilmu n diploma tapi menjadikan aku seorang manusia..Banyak aku belajar tentang kehidupan di sana..sb tu la aku xleh lupa...terutama skali shabatku yang paling dekat dgn ku, Roslaily,Nadia,Saniah,Izah,Syuher,Kema,Fizah,Miza,Sarah,Zetty,Dayah,Mish,Elin...thanks all..Sayang kamu semua..ni ada lagu aku tujukan untuk korang semua












lagu ni kita pernah nyanyi kan masa jd OC kan..

No comments: