Sunday, 3 April 2011

Aku Dan Facebook

Facebook...isy sebut pasal facebook je semua orang tahu..budak2 darjah 1 pn dah ada fcbook.boleh kata 80% semua orang gila fcbook..apa ada pada fcbook ni..muka buku ..

dulu aku pn buat ded je dengan fbook nie..gila friendster.Tapi sahabat kesayangan aku lgi sorang tu cik Roslaily kta dok suruh2 aku buka akaun fcbook..lastly aku teruja juga laaa..mula xpandai..dan lama2 n sampai sekarang sampai boleh berbisnes la melalui fcbook nie..terima kasih fcbook.fcbook ni ada baik dan ada buruk juga..baik buruk hanya pada kita..kita yang akan buat fcbook mnjadi baik atau buruk..betol tak..
ni link fcbook aku http://facebook.com/norazila.omar..ok friend..add me.

1 comment:

cikbunga said...

tajuk sama , tapi isi tak sama.. hehe.. sesuatu kan facebook ni..