Photobucket

Tuesday 29 March 2011

AkU dAn SeSuAtU

Akhirnya wujud juga blog aku yang dah lama aku teruja nak buat..tpi masa x mgizinkan aku..xtau tajuk ape yg aku nak letak..dan dengan idea dari kepala otak aku ni..aku suka sangat Aku Dan Sesuatu,bukan bermakna aku suka kartun dlm majalah ujang ni..tp perkataan AKU DAN SESUATU nie mmg byk makna bagiku..maksud yang aku olahkan sndiri laa..aku dan sesuatu..aku dan khidupan ku...sesuatu brmakna benda..orang...n apa saja yg aku inginkan..itulah sesuatu bagiku..



kartun yang paling aku minat selain mickey mouse..macam budak2 kan aku..but bg ku very interesting.

Aku sangat tertarik dgn gmbr ni..actually ni kasut aku sndiri..ntah terasa ada makna pada gambar ini

Aku dengan seseorang yang aku cintai..hee ..ni gambar dia laa..tp bagiku gambar nie mnggambarkan perjalanan ku yang masih jauh..pelbagai rintangan yg perlu ditempuhi dalam hidup ini..untuk aku capai apa yang aku idamkan..Semua org tntu pernah mghadapi kegagalan..Aku jg mcm tu..stiap kejayaan yg aku rasa mesti aku akaan rasa kegagalan..entah kenapa kdg2 aku rasa mengapa perlu gagal.mengapa xberjaya terus..namun bila kita gagal barulah kita tahu betapa manisnya kejayaan itu setelah kita mghadapi kegagalan..kita akan ingat msa kita gagal dulu..ok lah dah kering idea lak..nantikan pos2 aku tntg sesuatu yang aku ingin n teruja utk posting kt blog nie

No comments: